نان جو رژیمی (خالص)

1Jo khales

شرکت کارآفرینان پارس توانسته محصولی تولید کند که در آن فقط از آرد جو خالص استفاده شود و هیچگونه آرد یا سبوس به غیر از آرد جو در آن استفاده نشود. این محصول از نمک بسیار کمی برخوردار است و برای افرادی که دچار قند و دیابت هستند توصیه می شود.

خواص نان جو خالص:

  • کاهش دهنده خطر ابتلا به برخی سرطان ها
  • کمک به ثابت نگه داشتن سطح قند خون در وضعیت مطلوب
  • تنظیم عملکرد صحیح روده بزرگ
  • دفع مواد زائد

این محصول نسبت به سایر نان ها از تردی و نازکی بالایی برخورد است که سطح آن با شوید تزئین شده و طعم دلپذیری به نان خشک میدهد.

نان جو رژیمی دارای فیبر طبیعی بالایی می باشد که بیشتر برای بیماری های گوارشی مناسب است. این نوع نان خشک از مواد تشکیل دهنده کامل یعنی آرد جو و آرد گندم بدون سبوس گیری و تجزیه ، بطور کامل آسیاب شده و بصورت آرد کاملا مرغوب به دست ما میرسد که پس از آن طی فرایند تولید با دستگاه های استاندارد و محیط کاملا بهداشتی بسته بندی و به بازار عرضه می گردد.

از دیگر خواص این محصول میتوان به کم بودن قند آن اشاره کرد که طی آزمایشات متعدد و نظر کارشناسان فنی قند نان سفید ۲ برابر نان سبوس دار می باشد در حالیکه فیبر نان سبوس دار (بخصوص نان جو) ۳ برابر و املاح آن ۲ برابر بیشتر از نان سفید میباشد. این فیبر غذایی نه تنها باعث رسوب زدایی پرزهای روده و معده میگردد بلکه مانع لانه گزینی مواد سرطان زا در پرزهای معده می شود.