نان خشک جوانه گندم

1javane gandom

جوانه گندم:

شرکت نان کارآفرینان پارس تولید کننده متنوع ترین نان های رژیمی و طعم دار بر اساس توصیه های سازمان بهداشت و درمان توانسته است نان خشک با آرد جوانه گندم تولید کند.

باتوجه به اینکه خوردن آرد جونه گندم به تنهایی نسبت به سایر غلات ها سخت تر است ما توانستیم محصولی تولید کنیم که ۴۰% آن آرد جوانه گندم باشد. جوانه گندم جز آن دسته از مواد غذایی است که خانوارها به میزان کافی از آن استفاده نمیکنند این در حالیست که جوانه گندم سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی ضروری مانند ویتامینA می باشد.

ویتامین A موجود در جوانه گندم باعث افزایش قوه بینایی ، سرعت رشد کودکان ، شادابی پوست و سلامتی ریه و گلو می شود.

از دیگر خواص این محصول این است که آرد جوانه گندم یک مکمل غذایی پر ارزش و سرشار از ویتامین E و ویتامین های گروه B است. ویتامین E امروزه به عنوان معجزه گر و اکسیر جوانی معرفی می شود. سلنیوم و منیزیم موجود در جوانه گندم در پیشگیری از ابتلا به انواع سرطان های شناخته شده است.

به اعتقاد برخی از محققان پوست و مو جوانه گندم در درمان ریزی موی سر و رفع شوره سر و انواع جوش صورت و ناراحتی پوستی موثر است .

لازم بذکر است اگه میخواهید لاغر شوید نان جوانه گندم را همراه با ماست ۱۰ دقیقه قبل از غذا میل کنید. همچنین اگر میخاهید چاق شوید آن را ۱۰ دقیقه بعد از غذا صرف کنید.